sâmbătă, 12 noiembrie 2011

Dubla 3 (CDXXVIII) La Sconosciuta

La Sconosciuta, Necunoascuta-n romana, e un film italian care incearca sa dea un raspuns vechii intrebari “poti sa violezi o curva?”. Raspunsul e “nu stiu, cred ca da”. La Sconosciuta e despre o bagaboanta cu un secret, lucru nu neaparat interesant pentru ca fie vorba-ntre noi, toate bagaboantele au cate unu-doo. Pare asa, un rape-revange da’ e mai mult mind-fuck si chiar unu’ bun daca pot sa adaug. O s-o las asa pentru ca-i greu sa nu-l dau de gol. Recomandat pentru pasionatii de rape-revange-spaghetti, mind-fuck sau pentru cei care vor un mister sambata seara. Bun.

In alta ordine de idei, zilele astea am vazut si eu cum e sa ai un copil si sa-l vezi cum cade cu dinţii de o bordura, mi-am scapat aparatu foto din mana... am fugit la el, l-am ridicat si avea obiectivu' indoit, m-am inmuiat la genunchi, am injurat si l-am reparat, totu' e ochei acum.

Niciun comentariu: