luni, 7 noiembrie 2011

Dubla 3X4 (CDXXVII) Duminica Seara

Ieri seara a fost duminica seara, duminica seara eu ma uit la filme de duminica seara, da’ cum ma uit la filme pe care nu le-am mai vazut nu am cum sa stiu sigur dedinainte daca-s intr-adevar de duminica seara, de oricare alta seara sau de niciodata seara. Ce pot sa fac in schimb e sa te salvez pe tine cititorule, sa te lamuresc care-i treaba cu unele filme ca sa nu le vezi duminica seara, sa le vezi duminica seara, sau desigur, sa nu le vezi niciodata.
Sa le luam in ordine, c-am vazut vreo 4. Super 8 e un fel de E.T. 2 sau ceva, a trebuit sa intru la rubrica FAQ ca sa vad de ce-i zice Super 8, Super 8 era un tip de film, si ciutanii din S8 vor sa faca un film cu zombie pe super8, d-aia. Interesant da’ copiii au mult prea multe roluri, e un film cu copii, bunicel de duminica seara ca are efecte bune si o poveste originala daca n-ai vazut celelante filme cu copii si extraterestri.
Dup-aia am vazut The Tournament, un no-brainer cu o competitie d-aia de asasini, 30 de criminali intra intr-un concurs pentru 10 milioane de coco, doar unu trebuie sa supravietuiasca ca sa ia jacpotu. Bunicel pentru duminica seara doar pentru scenele de actiune, restu-i gunoi.
Si dup-aia seara a devenit mai interesanta cu Bullhead, un belgian mai greu, mai serios, adica dezvolta personaje si chestii d-astea, merge oricand ca-i bun, are cateva momente mai siropoase da’ se trece usor peste ele.
Si ultimu-i un coreean, The Man from Nowhere, mi se pare ca flacau’ principal e spasticu din Madeo. Are actiune, are poveste… ceva foarte asemanator cu Man on Fire, bun de duminica seara si nu numai, ca si Bullhead are cateva chestii siropoase doar ca pe stil coreean, se trece ceva mai greu peste ele.

Niciun comentariu: