miercuri, 23 noiembrie 2011

O Pesa (CCLXIX)

Azi, intr-o intorsatura ciudata de evenimente am ramas iar fara net, lucru destul de interesant pentru ca:
Russian Noir Extravaganţa partea a dooa. Partea I aici.
Undeva in coltul tejghelei, unde lumina ajunge mai greu cineva incearca sa-si aprinda o tigara, scantei enervante-mi distrag periferal atentia de la vodca, ti s-a terminat gazu’ proasto, treci peste asta. Barmanul se duce sa salveze situatia si flacara chibritului lumineaza fata doamnei Stasya, imi trece un fior prin oo, ce buna e doamna Stasya. Nu pare s-o deranjeze prea mult disparitia sotului ei, pe de alta parte e-ntr-un bar din zona rau famata a orasului la 6 dimineata, lucru care din experienta stiu ca poate sa-nsemne absolut orice. Vlajganu’ schimba cateva soapte cu doamna Stasya, vine incet spre mine si-mi da o bucata de hartie. Sa investigam: “Azi, ora 6 dimineata la Chanleroux, vino singur. Parola: N-am sentimente in nici o directie cand vine vorba de ziua de luni, Raspuns: Nici eu, luati loc”. Da’ asta-i acum si aici, ce fel de joc mai e asta, nu mai pot nici sa-mi beau cafeaua fara sa dau de vreo cucoana care-mi transmite mesaje amestecate. A venit internetul dar sa vedem ce vrea Stasya, Stasya-mi mai trebuia. Ma ridic si pasesc usor spre dansa.
-N-am sentimente in nici o directie cand vine vorba de ziua de luni.
-Nici eu, luati un loc.
Ma asez la o distanta ceva mai mare de ea decat se cere deobicei in situatiile de gen.
-Veniti mai aproape, e personal.
Ma dau mai aproape, doamna Stasya pune pe bar un lingou mic de aur cu o svastica pe el.
-O sa mai primiti unul dupa ce-l gasiti pe Dl. Vyacheslav.
-Doamna, aceasta este peste puterile mele, nu stiu daca ati observat dar absolut toti barbatii casatoriti au disparut din Vodinsk, Dl. Vyacheslav nu este exact ceea ce ati numi un caz particular.
Pabababam!!!
TRENTEMØLLER - MOAN

Niciun comentariu: