duminică, 6 noiembrie 2011

Dubla 3 (CDXXVI) Terry Zwigoff special

Terry Zwigoff e unu’ dintre regizorii mei preferati, mai mult pentru documentarele pe care le-a facut decat pentru filmele artistice. S-o luam cronologic, Louie Bluie din ’85 e primu’ lui film, e documentar si e despre Howard "Louie Bluie" Armstrong, un personaj destrul de tare, defapt e foarte tare. LB e bun si foarte bun daca-ti place bluesu, ai o dubla mai jos.
In '94 a facut Crumb, alt documentar foarte bun. Si dup-aia s-a apucat de lung-metraje, 3 mai exact: Ghost World in 2001, un film bun, de cand l-am pus la dubla am scos-o pe Scarleta din lista femeilor pe care le-as lovi, nu stiu de ce, acum ma enerveaza.
Urmeaza Bad Santa in 2003 care stiu ca-i place lu Paxi da' pe mine ma lasa rece oarecum, mai ales pentru ca mi se pare ca TZ se prostitueaza putin asa, dupa ce a facut alea 3 chestii destul de tari tranteste o comedie normala, ca o mica paranteza aici, mie si lu pisi ne place destul de mult de Bernie Mac. Si ultimu, Art School Confidential din 2006 pe care nu l-am vazut pana la sfarsit pentru ca e o basina pretentioasa care se chinuie prea mult sa fie cul. Ca un rezumat asa, Terry Zwigoff era super cul daca se limita la documentare, era foarte cul daca se oprea dupa Ghost World.., dar n-a facut-o, asa ca-i doar pretty cul.

Niciun comentariu: