miercuri, 2 noiembrie 2011

Dubla 3 (CDXXIV) Birdemic - Shock and Terror

Birdemic - Shock and Terror este intr-adevar shock si terror, doar ca te socheaza si terorizeaza la cu totul si cu totul alt nivel decat intentioneaza s-o faca. Vrea sa te socheze ca un Hitchcock da’ reuseste mult mai mult de atat, te socheaza ca un handicapat care-ti sare-n cârcă si te trage de par in timp ce balmajeste ceva ce doar ma-sa si posibil Cristina Lupu pot intelege… asta-i o mica gluma de interior, nu trebuie sa zambiti. Am zis de The Room ca-i cel mai prost film evar si Birdemic n-o sa-l detroneze pentru ca Birdemic nu-i prost, e retard, e in cu totul alta categorie, Birdemic e cel mai retard film evar, si nu zic retard cum zic unii despre comediile americane proaste cu voma, cacat si ţâţe... zic retard in sensu de eagrrrh-phtc-oooo-c.
Unii zic dupa ce vad filme d-astea ca au pierdut o ora jumate din viata, ce gramada de cacat, eu am “pierdut un an din viata” cand n-am luat la facultate si a trebuit sa “stau acasa”, ala a fost cam cel mai tare an din viata mea desi nu mai stiu exact ce s-a-ntamplat in el. Si-n cazu’ cu filmele, cum poti sa pierzi o ora jumate din viata daca vezi un film de o ora jumate care pare de 3-4? Si chiar daca reusesti sa pierzi timp, de ce o face lumea sa sune nasol, ce-i rau in a pierde timp?
Da’ ne-ndepartam de subiect, Birdemic deci nu-ti iroseste timpu’ da’ nici nu-ti ofera mai nimic, poate doar un ulcer sau ceva, da’ e atat de rau. E atat de rau incat actorii nu stiu sa joace nici mersu’ pe jos, serios, nu pot sa faca mersul pe jos sa arate natural. Da’ pentru ca prostu nu-i prost destul daca nu e si ecologist fanatic, Birdemic se balbaie foarte mult despre incalzirea globala, combustibili fosili, topirea calotei glaciare si fara legatura, razboiu’ din Irak, lucruri care se pare ca-s la baza strechei ce a dat in pasarici.
Nu stiu ce sa mai zic, vezi dubla si ai grija, nu-i frumos ce se-ntampla acolo.

In alta ordine de idei, mie-mi place toamna, imi place temperatura, imi place cum arata, e cul, da’ in ultimii ani am o problema, nu pot sa mai calc pe frunze uscate fara sa ma gandesc ca-i un cacat dedesubt, e ca o loterie.

Niciun comentariu: