miercuri, 30 noiembrie 2011

Dubla 3 (CDXXXIII) Killing Zoe

Killing Zoe e un film de Roger Avary. Roger Avary e un prieten d-al lu’ Tarantino, au lucrat impreuna la Reservoir Dogs, Pulp Fiction si inca ceva cred. Killing Zoe are un aer de Tarantino, mi se pare ca el l-a si produs, aduce putin cu True Romance, bun de duminica seara.
In alta ordine de idei, am dat cu pisi de un serial destul de tare, Parks and Recreation, e facut de aia de la office si aduce destul de mult cu ofisu ala de la-nceput, e destul de tare. Joaca in el si o preferata d-a noastra, Rashida Jones care se pare ca-i fata lu Quincy Jones… in fine, nu despre asta e vorba, launmomentdat in P&R personaju principal spune ca printre marile ei vise e sa rezolve o crima intr-un tren si eu am zis, cacat, si eu vreau sa rezolv o crima-ntr-un tren, da’ era si pisi langa mine si n-am vrut s-o exclud asa c-am bagat-o si pe ea ca un fel de sidekick, lucru care s-a dovedit nefast pentru ca in cele din urma am rezolvat crima, pisi era criminalu si eu eram victima si respectiv mort tot timpu asta. Da, nu e foarte original.
Ala care moare primu acolo nu cumva e Ron Jeremy?

Niciun comentariu: