miercuri, 16 noiembrie 2011

Dubla 3 (CDXXX) Open Hearts

Spre deosebire de cartile scrise de femei, filme regizate de ele nu-s toate niste chestii pe care le-nchizi dupa primele 5 minute. Hmm, se pare ca iar m-am introdus gresit pentru ca filmu de care vroiam sa zic e facut de un flacau. Am vazut ieri doo filme danemarcheze, Brødre (Brothers, dupa care mi se pare ca s-a facut si un rimeic nord american, Brothers) si Elsker dig for evigt I (Open Hearts), doo filme aproape identice. Si mi-am zis ca-s facute amandoo de aceeasi femee si anume Susanne Brier cand defapt ala mult mai bun dintre ele, adica Open Hearts, e facut de un Anders Thomas Jensen d-asta care acum vad ca a facut si rimeicu american de la Brødre si anume Brothers, asta daca intr-adevar e rimeic, nu stiu sigur. Ceva e destul de ciudat aici si n-am chef sa investighez, o lasam asa. Gata, am elucidat treaba, ATJ a facut scenariu de la Brothers. Hai ca m-am incurcat ca prostu, amandoo-s scrise de el si regizate de ea, cacat, asa fac intotdeauna, si cand ma contrazic cu altii de dragu conversatiei, n-am ce face, imi place mie sa ma fac ca stiu chestii. Si acum ce stiu sigur, sigur stiu ca Open Hearts e destul de tare, il recomand, si ATJ asta-si baga coada in niste chestii destul de tari ca Adam’s Apples, Flickering Lights, The Green Butchers, Red Road, In China They Eat Dogs sau In a Better World da’ face si chestii nasoale pentru ca mai nou se pare ca s-a lansat la Holiud ca si Mads Mikkelsen, unu dintre actorii mei preferati care joaca in jumate din filmele lu ATJ si in cam 80% din filmele daneze, Mads e harcor si recomand iar apasat trilogia Pusher.



In alta ordine de idei, ai observat ca cu cat se apropie mai mult craciunu’ cu atat are un gust mai bun Coca Cola?

Niciun comentariu: