luni, 7 februarie 2011

Dubla 3 (CCLXXIV) Wendy and Lucy

Am vorbit acum ceva timp de Old Joy, un film care desi avea toate ingredientele esecului mi-a placut destul de mult… asa ca am mai luat ceva de la domnisoara Kelly Reichardt, Wendy and Lucy, un film care-si propune ceva mai multe decat O.J. dar nu foarte multe, ca vorba aia, cu cat mai putine chestii iti propui sa faci cu atat ai mai multe sanse sa reusesti. Filmele domnisoarei in cauza (n-am vazut decat doo) imi par printre cele mai simple si “reale” filme pe care le-am vazut vreodata… cred ca raw e cel mai bun cuvant care sa le descrie, scuza-mi engleza. In fuctie de dispozitie si experiente de viata , bun si foarte bun. Si actrita-i frumusica intr-un fel anume. A, si acum mi-am dat seama, cainele Lucy joaca in ambele filme. Lucy...

Niciun comentariu: