duminică, 23 mai 2010

Dubla 3 (LXXIX) Hedwig and the Angry Inch

Hedwig and the Angry Inch e clar in top 5 filme care-mi vin acum-repede in minte, da’ si daca stau sa ma mai gandesc nu cred ca sare de 10. Si faptul ca nu prea mi-s dragi pederastii si filmu’ asta are unu-n rolul principal demonstreaza in linii mari ca-i un film destul de tare dupa standardele mele. Hmmm, mi-a placut si Philadelphia, ciudat. Da’ mai trag si linie, de exemplu n-am vazut Brokeback Mountain si daca m-as trezi pe-o insula pustie doar cu DVDu’ asta, as face plaja non-stop… si un adapost desigur, si as cauta de mancare, eee vreau sa zic ca nu m-as uita la el, nu numai pentru ca n-as avea DVD player ,asa-s eu cateodata, refuz sa ma uit la filme despre care nu stiu mai nimic. Dar sa ne intoarcem la Hedwig care e ca nici un film pe care l-am vazut vreodata, o comoara vizuala si auditiva, eye candy ca sa zic asa. Nu ti-l recomand tie Paxi ci maidegraba oamenilor mai deschisi, genul de oameni care si-au spus “destul cu ABBA, hai sa incercam si The Knife”si desigur il recomand Cristinei Nebuna 1 pentru ca se fac unele referiri la gnosticism. Daca v-a placut Chicago (acest women in prison exploitation) si credeti ca-i anderreited, ridicati mainile-n aer! Doar cu Chicago pot sa-l compar desi nu au in comun decat faptul ca-s amandoua facute dupa musical-uri.

Sauntrac foarte bun, desigur...

3 comentarii:

axl spunea...

Eu, care m-am uitat la Brocbici Meauntîn, nu-s deschis? M-am uitat şi la Flawless, şi la Dog Day Afternoon, şi la alte filme cu pârţari.

tusat spunea...

Bine atunci, ti-l recomand si tie.

Cristina Nebuna 1 spunea...

Vazut, ma refer la primul film, placut