miercuri, 26 mai 2010

Dubla 3 (LXXXV) Running Man

Si pentru ca am pomenit de el, l-am revazut, pa-ba-ba-bam… The Running Man (1987). De mult nu m-am mai distrat asa de mult la un film, ma trezeam strigand in gura mare cand murea cate un negativ, bine, nu chiar in gura mare da’ intelegeti voi. Un mare atu-s toate replicile alea celebre ale lu’ Jvartzenegher gen “I’ll be back”, “He had to split” (cand il taie pe unu-n doo), “I Give you a lift?”(cand il arunca pe unu’ de la balcon) si zeci de altele asemanatoare cu care am impresia ca vine el d-acasa ca in orice film joaca, oricine l-ar regiza sau scrie, el are aceleasi replici. Actiunea se petrece in 2019, da’ toata lumea-i imbracata ca-n anii ’80, n-am inteles niciodata de ce asa putina imaginatie in privinta modei viitoare, haine mulate, sau arginti cu umeri ascutiti, cine dracu’ vrea sa traiasca-ntr-un viitor d-ala? Bine, ei n-au fost foarte departe, pentru ca moda aia infecta a anilor ’80 a revenit in unele cercuri, om trai si om vedea...

Un comentariu:

axl spunea...

Ciudăţel, de Running Man am pomenit şi eu când am dat exemplu de distopii proaste.