vineri, 21 mai 2010

Dubla 3 (LXXVII) sau "Cum a scăpat Axl la mustaţă de viol, înjunghiere şi canibalism"


Andrei Romanovich Chikatilo se naşte la 16 octombrie 1936 în Yablochnoze, Ucraina. E un copil cuminte, studiază, citeşte literatură comunistă şi-i şi place, şi, evident, şi-o ia des pe cocoaşă de la copiii din împrejurimi. Prin adolescenţă realizează că suferă de impotenţă cronică, ceea ce nu face bine la moral. Devine sfios în compania sexului opus, atât de sfios încât tăbărăşte pe prietena de 11 ani a surorii sale şi-şi dă drumul în timp ce asta mică se zbătea să scape de el.

Prin '63 se însoară c-o gagică şi-i toarnă 2 copii, destul de dubios ţinând cont de aia de mai sus. El zice că nu prea se împreuna cu nevastă-sa şi c-a lăsat-o cu burta la gură ejaculând pe ea şi împingând, mă scuzaţi, sperma cu degetele în, mă scuzaţi, vagin, ceea ce iar e dubios. Bine, Lourie zice, şi nu sunt sigur de unde a aflat sau dacă nu-i numai imaginaţie scriitoricească, dar a avut dreptate şi în alte privinţe deci înclin oarecum să-l cred, mai ales că are şi sens, că o punea pe doamna Chikatilo să-l stimuleze oral şi-şi obţinea astfel o semi, mă scuzaţi, erecţie, dar asta nu-i treaba noastră.

Devine profesor de limbă şi literatură rusă dar în '81 e concediat datorită unor acuzaţii de molestare a elevilor de ambe sexe, ceea ce se mai întâmplă şi pe la noi. Se angajează frecător de mentă la o fabrică.
Pe 22 decembrie '78 o ademeneşte pe Yelena Zakotnova, 9 ani, întro căsuţă închiriată în prealabil, unde încearcă s-o, mă scuzaţi, babardească, dar nu are erecţie. Furios, o ştrangulează şi o înjunghie, nu ştiu dacă simultan sau nu, moment în care are orgasm. Scapă de cadavru şi vina cade asupra lui Alexsandr Kravchenko, condamnat înainte pentru crimă şi viol, care mai şi mărturiseşte, sub tortură, bineînţeles.

De-aici începe. 53 de victime recunoscute, violate, înjunghiate, mutilate şi mâncate.
Pe 20 noiembrie '90 Chikatilo e arestat. În '92 începe procesul, fiind ţinut întro cuşcă de metal pe toată durata pentru a fi protejat de familiile victimelor. Făcea pe nebunul sperând să scape, cântând şi arătându-şi dincândîncând părţile, mă scuzaţi, ruşinoase.
Pe 14 februarie '94 Chikatilo a fost executat prin împuşcare cu un glonţ în spatele urechii drepte.

Şmecheria e următoarea. Ăsta cam bănuia că e filat şi plănuia să dispară. Ar fi putut foarte bine s-o taie prin '89-'90 în România şi în România dacă vrei să te ascunzi de careva vii la Mangalia. Adică eu şi cu tine şi cu toată generaţia noastră ne-am fi încadrat ezact în sfera lui de acţiune. Nu ştiu de tine, că erai creţ dar pun pariu că dacă m-ar fi văzut cumva arzând-o aiurea pe La Gheorghiţă sau prin altă parte, cum eram eu roşcat şi pistruiat şi urât ca un rus m-ar fi ars de mamă-mamă. Aşa că mulţumesc din inimă Justiţiei Ucrainiene şi-i doresc numai de bine.

Filmele-s rahat, şi-i păcat că-i aşa.


2 comentarii:

Anonim spunea...

"cum eram eu roşcat şi pistruiat şi urât ca un rus m-ar fi ars de mamă-mamă"
lol si-acuma cum esti?

tusat spunea...

Erai destul de urat, la dracu, eram prieteni buni si-mi erai antipatic.