sâmbătă, 29 mai 2010

Dubla dubla 3 (XCI) 28 Weeks Later, etc.

Mai întâi să ne dumirim. Duoăşopturile nu-s filme cu zombie, indiferent ce spune afişul, şi nu-i prima oară când un afiş minte. Sunt filme cu infectaţi.

28 Days Later începe bine, e chiar artistic, şi multă lume îl acuză pe Kirkman că a furat începutul TWD de-acolo, ceea ce pe mine mă lasă rece. Dar se termină prost, e ceva deranjant de neînregulă cu proaspătul ieşit din comă care neutralizează un pluton întreg de black ops.



28 Weeks Later începe şi mai bine şi când l-am văzut prima oară eram sigur că-s in for a treat. Are cel mai tare început de film din istoria genului şi de-aia am pus şi ditamai dubla aici. În schimb se termină şi mai prost şi după primul sfert de oră îţi vine să-ţi baţi consoarta cu levierul, ceea ce nu recomand (P&Z nu încurajează violenţa domestică).




Ar fi fost Tripla Dublă 3 dac-am fi fost în 2011 pentru că atunci apare pe piaţă 28 Months Later şi-s curios ce vrea să zică asta.


Bineînţeles, uitai să recomand 28 Days Later the comic, nu e rău, nu e rău de loc, mai ales că reia povestea Selenei după ce a fost salvată, adică ezact când se termină filmul şi eu fac parte din categoria de telespectatori care îşi pune astfel de întrebări.

2 comentarii:

tusat spunea...

Gata, am vazut 28 days si e nasol. Si m-a pus pe ganduri asa, ca asta cu zombilaii si infectatii e un subiect destul de cautat de public, de ce nu-si da nimeni interesu? ca nici nu-i greu... nu stiu.

axl spunea...

Să vezi 28 weeks ce prost e.
Şi la asta mă gândeam şi eu, ce pula mea nu-şi dă nimeni interesu?