joi, 27 mai 2010

Dubla 3 (LXXXVII) Oscar

Cu Oscar (1991), se pare ca Stallone ajunge la 3-4 filme bune, ceea ce dupa unele norme il face un actor destul de tare… e ceva ciudat cu flacau’ asta, a jucat in mizerii pana la Rocky pe care l-a scris si jucat bine (a fost nominalizat pentru ambele la oscar) dupa care a reluat sirul de filme proaste cu buget maricel cu mici scapari… cred ca-s intamplari, vorba aia, a jucat in peste 50 de filme, 3-4 trebuie sa fie bunicele, statistic vorbind. Oscar e o comedie neobisnuita pentru holiud, are un aer si-o poveste gen pesa de teatru, dupa parerea mea e unul dintre cele mai underrated filme… mda, cauza trebuie sa fie Stallone... desi nu joaca rau, in mare pentru ca i se potriveste rolul.

12 comentarii:

axl spunea...

Mâinepoimâine o să-l lauzi pentru Judge Dredd.

tusat spunea...

Mai taci ma, l-ai vazut?

axl spunea...

Dar bineînţeles că l-am văzut. E un clasic.

tusat spunea...

Si judge dredd ce are? ia uite ma la el, nimic nu-i convine...

axl spunea...

Nu-ţi înţeleg pasiunea pentru Stallone. Când erai mic nu erai aşa. Crecă toate bimuviurile ălea ţi-au coborât standardele.

tusat spunea...

Standardele mele-s exact acolo unde trebuie bai Mr. Plangpefilmeindiene.

axl spunea...

Da, da, în curând o să-i lauzi pe Kevin Costner, pe Martin Lawrence sau mai ştiu eu pe cine. Nu zic, am avut şi eu o perioadă B dar s-a rezumat la zombploitation,şi aia-i artă, bă, e tot o moteforă asupra condiţiei umane şi a poluării cu reziduuri radio-active.

axl spunea...

Morţi, da' vii. Get it?

tusat spunea...

Kevin Costner e destul de tare, daca ai vedea The Bodyguard n-ai mai fi asa tare-n gura cu toate lacrimile alea-n ochi

axl spunea...

N-am plâns în viaţa mea la un film, decât la Titanic, The Eternal Sunshine of the Spotless mind şi P.S. I love you da' la ultimu crecă a fost o chestie hormonală.

tusat spunea...

Eu am ras in hohote la Titanic, mai ales cand incerca aia sa fluiere si nu putea, he-he, si acum cand imi aduc aminte...
Si cu toate standardele mele nu cred c-o sa vad vreodata P.S. i love you... decat poate daca ma ajuta sa intru-n pantalonii vreunei domnisoare.

littletragedies spunea...

si stim cu totii ca asta nu o sa se intample