luni, 4 octombrie 2010

Dubla 3 (CLXXV) fdds - Predators

Trişez niţel şi pun filmul de duminică seara la o săptămână după duminică seara. De ce? Mă întrebi de ce? Pentru că a fost primul film HD văzut de mine şi m-am câcâit o săptămână până să-l editez la o mărime rezonabilă pentru trilu. Acestea fiind spuse mi-am promis să văd numai haşdeuri de-acum încolo ceea ce nu s-a întâmplat, nu s-a întâmplat chiar deloc.
Acuma serios, la ce te poţi aştepta de la un film care-i are în distribuţie pe Adrien Brody şi Topher Grace laolantă cu Danny Trejo şi Laurence Fishburne? La nimic, când i-am dat drumu habar n-aveam cine joacă. Vroiam doar un haşdesefe ca să aibe efecte.
Filmul e chintesenţa conceptului de filmul de duminică seara. Acţiune, gloanţe, FX, ăia buni câştigă, mesaj social subţire sau deloc, etîcî. L-am urmărit cu plăcere şi e genul pe care-l mai vezi o dată când te plicti.

Un comentariu:

robert aeroth spunea...

Mi-a placut filmul, desi primul cu tata Arnold a fost mai interesant(posibil si din cauza ca aveam 7 ani cand l-am vazut:)))