sâmbătă, 9 octombrie 2010

Dubla 3 (CLXXX) The Experiment

Deci eram eu cu Pisi seara trecută şi mă mănâncă să-i esplic cum leg eu laptopu de televizor şi nu reuşesc să am sunet la teve, sunetu rămâne pe laptop şi e enervant la Worms că e ecranu prea mare şi nu mai calculez bine balistic vorbind. Dar dacă legi laptopul de sistem? întreabă Pisi cu proverbiala-i înţelepciune. Chiar. Dacă? Şi chiar aşa am făcut. Din unantralta o dăm în discuţii despre HD şi ia să vedem şi noi un film HD. Ia. Băi, astea-s mari, durează până cad, tu stai şi uite-te la ce vrei tu că eu mă duc să fac un Worms şi până atunci cade şi filmul. Dacă m-apuc de o treabă mă apuc serios aşa că am făcut vreo 3 Worms timp în care am dat 4 HDeuri jos. Primul a fost de vară de vară, al doilea comedie romantică, al treilea a fost ăsta.
Doamne Dumnezeule unde ai ţinut ascunsă bijuteria asta? Ăăă?
Deci dă-l jos, de vezi-l! Mai multe nu zic, te las pe tine. Doar că Brody mi-a făcut poftă de The Village. Pe care, ca să fiu metrosexual până la capăt, nu-l găsesc HD pe nicăierea.

3 comentarii:

Cougar spunea...

"uitĂ-te". sper c-a fost dela tine.

tusat spunea...

Ba, filmu' asta nu s-a ascuns de tine chiar deloc, defapt eu ti-am recomandat originalul in aprilie chiar aici pe PZ, da' tu esti prea bun ca sa vezi ce recomand eu.
http://pisici-si-zombie.blogspot.com/2010/04/dubla-3-xlvii.html

Adrian spunea...

Bun filmul, interesant si articolul wiki "sanford prison experiment"