miercuri, 13 octombrie 2010

Dubla 3 (CLXXXII) Goodbye Solo

Goodbye Solo e un fel de The Visitor da’ invers intr-un fel pe care nu pot sa-l descriu. Eu maidemult am jurat ca n-o sa ma mai uit niciodata la un film pe a carui carcasa sant reviuuri care contin cuvintele: powerful, inspiring, warm hearted si alte d-astea… bine, n-am jurat, doar le-am evitat… da’ cum sant eu disperat dupa filme bune ma mai risc, nu stii niciodata.
G.S. e despre relatii inter-umane sau ceva, filmele de genu asta le fac sa para supranaturale, doi oameni care au o relatie, uuu, ce chestie, e adanca treaba. Oameni singuratici si mofluji care dau peste flacai veseli si cacat, stiti povestea. Cred ca targetu' lui sant cinefilii care-si miros plini de importanta propriile basini, duble lungi cu mufe privind in gol...
Nu e rau, da’ nici bun… cum e? e ok cred. Mai bine vezi The Visitor.

3 comentarii:

axl spunea...

Dublele lungi cu mufe privind în gol nu e doo.
Nu prea mă atrage pe mine genul ăsta, adică Finding Forrester îmi potoleşte pofta de man/boy relantioship pentru vreo 50 de ani.

tusat spunea...

Mda, Finding Forrester e destul de nasol, eu nici nu stiu de ce-mi placea de Sean Connery ca joaca numai in filme de cacat si nici mare actor nu-i, cre' ca te pacaleste cu lucu' ala de nobil care bea cognac la gura semineului citind o carte groasa sau ceva. La ce poti sa te astepti de la un fost 007?

axl spunea...

Ca să nu mai zic de The Man Without a Face care duce relaţia profesor - elev la un nivel aproape sodomic. Chiar, ştiai că ăsta a fost primul regizat de Mel? Cică mai face unu cu vikingi şi DiCaprio şi se retrage.