luni, 4 octombrie 2010

Dubla 3 doi (CLXXIV) Adaptation (2)

Dubla asta nu se intitulează dubla 3 doi degeaba, se intitulează astfel pentru că a mai apărut o dată sub titulatura lui Tuşat, ceea ce nu m-a împiedicat să-l văd, tai, apluadez pe trilu şi să-l pun aici şi să-mi dau seama abea când am pus afişul c-a mai fost o dată, ceea ce ar fi chiar culmea să fi muncit degeaba aşa că iată.
Adaptation e un film care n-o să spun absolut nimic despre el pentru că când mi-am dat seama c-a mai fost o dată l-am căutat pe P&Z ca să las link şi am şi recitit ce-a scris Tuşat acolo şi toată construcţia pe care mi-am făcut-o în minte în timp ce mă uitam la el a fost brusc influenţată de ce-a scris el şi decât să scriu prostii mai bine nu scriu deloc. Pun pariu că şi tu când te uiţi la un film îţi hotărăşti o dublă şi scrii în cap ce-o să scrii aici.
Dubla o pun din cauza pesei.

Niciun comentariu: