vineri, 1 octombrie 2010

Nu e doo ca Catinca si piciorusele ei de chinezoaica

Nu-mi plac husele pentru aparate, sant pentru turisti peste 40 de ani care vad intr-un compact o investitie, deci imi tin aparatu-ntr-o soseta. Da’nu pot sa-l bag intr-o soseta de-a mea ca ramane mult material falfaind si sosete mici pana la glezna nu exista la mine-n casa pentru ca nu le suport. Eee si cautam eu una mai mica prin sacu’ de sosete si ce sa vezi, am gasit, pac, ea si aparatu’ meu fac o pereche desavarsita de vreo 2-3 luni incoa… pana acum cateva zile cand i l-am dat lu sora sa faca niste poze si cand mi l-a inapoiat m-a intrebat : “Cine dracu are sosete pe care scrie Catalin?”. Eu se pare.

3 comentarii:

axl spunea...

Ălea-s şosetele mele care nu le mai găsesc, una dintre ele. Eu suport şosetele până la gleznă pentru că umblu în adidaşi şi pantaloni scurţi, ceea ce nu e un fashion statement, e doar felul meu de a petrece vara în mod plăcut. Şi nu-s mici, se întind.
Aşteaptă până află Catinca că mi-ai şutit o şosetă, talk about harmless stalkers.

anne spunea...

am crezut ca io l-am intrebat pe pisici si zombie cine dracu are sosete cu catalin, dar nu imi aduceam aminte nimic.

axl spunea...

Este o confuzie de sore.