luni, 28 februarie 2011

Dubla 3 (CCXCV) The Misfortunates

The Misfortunates (De helaasheid der dingen) e un fel de Animal Kingdom care-i un fel de The Wild and Wonderful Whites of West Virginia, si eu ma simt intr-un mod bizar atras de stilul de viata al rednecşilor. E povestea aia clasica cu flacau’ care desi creste in niste circumstante dubioase, inconjurat de tot felu’ de rude trashy reuseste sa se detaseze pe cat posibil si sa izbaveasca, sau na, macar incearca. Acum eu cand zic circumstante dubioase nu glumesc, flacau asta sta-n aceeasi casa cu ta-su, vreo 3 unchi (fratii lu ta-su) si mama lor, respectiv bunica. Si fratii astia-s un fel de Vlarinesti beţi, iti imaginezi 4 Vlarinesti beţi in aceeasi casa? Nu-i o imagine prea placuta. Bun, arata bine si te trage la baut…dealtfel mi se pare ca mai am o bere si vreo doo sutici de techila prin frigider.
A, era sa uit, asta mic are un profesor care-l tot pedepseste cu lucrari pentru acasa cum ne dadea ala noo in generala, Grija becului pentru deplinatatea sfeclei, Serbare la roşu in numele crestinataţii, Disparitia domnului D. sau Paula, de ce fugi?... chestii d-astea, mi-au adus aminte de asta, cum dracu-l chema ca nu mai stiu, avea Magazinul Şoseta, statea cu mine-n bloc, undeva la parter si avea un copil cu foarte multa imaginatie, facea gargară cu nisip, chiar facea, si nu ocolea băltocile, trecea direct prin ele, respect!

Un comentariu:

axl spunea...

Negrişan.