joi, 31 martie 2011

Dubla 3 (CCCXIII) Teeth

Mă, mult timp pentru mine vaginul a fost un mister, bine, nu pot sa zic că acum l-am descifrat in totalitate da’ măcar ştiu exact unde-i localizat si la cam ce să mă aştept de la el şi de la însoţitorul lui fidel, femeea. Dintre ăstia doi cel mai periculos e femeia, toată lumea stie asta, da’ ce se-ntamplă când dai peste o puştoaica cuminte care deţine un vajin demonic jaws style care atunci când se simte ameninţat atacă degete, mădulare si în general cam tot ce îndrăzneşti să aventurezi prin zonă? Nu ştiu, da’ cunosc câţiva flăcăi care cred ca totuşi s-ar risca: Nu mă muşcă mă pe mine… Ce zici, are vajin demonic ? Rrrr! Las’ c-o exorcizeaza Mariusică. Nu mă, chiar e periculos, te mutilează genital. Ooo da! Teeth nu este un film bun da’ nu e rău deasemeni sau cum se zice in română, adică sub toată distracţia si vagina dentata e un substrat destul de interesant, adica abordează chestii, inţelegi ?A trebuit s-o pun p-asta de la iutub ca trilulilu-i cam mormon, el considera ca niste imagini cu un vagin care mananca 4 degete nu-s apropriate minorilor.

Niciun comentariu: