marți, 22 martie 2011

Nu e doo ca dialogu.

Fiind momentan întro pană de inspiraţie cauzată de lene n-am mai pus mai nimic pe-aici deşi am văzut filme, am ascultat pese şi am citit comicsuri sau am o idee doo despre un nu e doo, altu, nu ăsta. Şi când sunt aşa îmi place să recitesc chestii de pe-aici, asta în mare parte ca să-mi gâdil orgoliul şi-n mică parte pentru că sunt calumea. Redau mai jos un dialog.
Şi o poză cu Axl şi Tuşat.


Axl: Am impresia că ai o părere foarte proastă despre gusturile mele muzicale eclectice. Dacă e aşa atunci şi eu am o părere foarte proastă despre gusturile tale muzicale la modă.

Tuşat: N-am ascultat nimic la moda nici macar cand muzica pe care o ascult acum era la moda.

Axl: Să înţeleg atunci că nici ţie nu-ţi place când se afirmă neadevăruri despre muzica ce-o-asculţi.
Auzi, decopăr prerayoflight Maddona.
Roxette ascultam acum 5 ani, dacă vrei să ştii. La fel cum purtam şosete flauşate albe înainte să le poarte Michael.

Tuşat: Michael poarta sosete albe dedinainte sa te nasti tu bai laudarosule, in Off the Wall ('79) apare cu ele chiar pe coperta albumului.

Axl: Am dat un exemplu, când dai un exemplu nu trebuie neapărat să fie adevărat.

2 comentarii:

tusat spunea...

ia uite, de mic nu mi se-nchidea prohabu'.

Constantin spunea...

Ce mica e anneeeeeeeeeeeeeeeeeee!!!