marți, 1 martie 2011

Dubla 3 (CCXCVI) How I Ended This Summer

De vreo 2-3 trei luni incoa am băgat o regula de toleranţa zero la filmele americane, devenind astfel si eu putin american, daca ma uit la un film american si mi se pare ca-i catdecat american il opresc si-l sterg cum m-a invatat pisi, cu Shift +Delete. Si daca stai sa te gandesti, asta-i cel mai mare rau pe care-l poţi face holiudului, sa-i deaunloadezi filmele si nici macar sa nu te uiti la ele. Acum sa nu ma-ntelegi gresit, sant si o gramada de filme americane care nu-s americane deloc, dar nu vorbim de ele acum. Si poate din cauza ca in ultimu’ timp am vazut o gramada de sferturi si jumatati de filme americane bine cotate foarte nasoale, singura optiune mi s-a parut ca e sa deaunloadez de la dusmanii lor publici numaru 1, si ai noştri, ai tuturor defapt, de ce sa ma cac pe mine, Ruşii. Am vazut doo, unu’ okeish, Kray (The Edge) cu un fel de lagar de munca din Siberia si cu locomotive, o combinatie interesanta si unu’ bun spre foarte bun cu o statie meteorologica pe o insula din Oceanu Arctic, doo personaje, doo ore… Kak ya provyol etim letom (How I Ended This Summer), sa te uiti la el.

Si ca o chestie fara nici o legatura, de ce dracu e o exact langa 0 pe tastatura?

Niciun comentariu: