miercuri, 2 martie 2011

Dubla 3 (CCXCVIII) Welcome to the Rileys

Toată lumea o ştie pe gagica aia din Tuailait. Bine, o ştiu ăia de s-au uitat la Tuailait. Cum de o ştiu şi eu? Da, m-am uitat la Tuailait. Ei bine gagica ai din Tuailait are aşa o dorinţă să demonstreze că e actriţă, că poa să joace, că e o mare speranţă, că va fi viitoarea Jodie Foster sau că e o tânără Jodie Foster sau ceva, şi de ce ar vrea cineva să fie o tânără Jodie Foster e cumva peste puterea mea de înţelegere, deşi o bănuiesc de lesbianism şi nici măcar de lesbianism d-ăla bunu cu pillow fighting, ci de lesbianism d-ăla crunt, maximum security prison style, şi-s sigur că peste câteva decade, când va fi o Jodie Foster împlinită şi cu ceva premii la activ va ieşi din debara. Aşa că tânăra actriţă s-a băgat întro chestie traşi, oarecum independentă sau ceva, joacă acolo o stripteoză andăreigid de care se ataşează un nene din motive pur părinteşti.
Filmul nu-i rău, e chiar foarte digerabil şi-mi închipui că dacă n-ar fi fost sub contract cu Tuailait am fi văzut şi-o pereche de ţâţe.



Şi acum, drums, artificii şi linişte expectativă*, PZ prezintă, şi anume,
bagingo în King of Queens!
* Da, am dorit să scriem expectativă. În plus, azi fiind ultimea mea zi liberă înainte de a-mi lua concediu intenţionez să fac ceva cu adevărat epic, să mă uit la trilogia Matrix sau ceva.

5 comentarii:

tusat spunea...

Nu e doo ca bagingo.

tusat spunea...

P-aia din Tuailait am vazut-o in Adventureland care e ok si-n Speak pe care l-am oprit la jumate ca e pretentios-prost. Dealtfel e frumusica proasta, ca si Giudi cand era mica... in Taxi Driver mai exact.

axl spunea...

Deci you get my point.

tusat spunea...

da ma, i get your point si abia astept sa ne-mbatam ca sa fac misto de tine ca te uiti la Tuailait.
http://www.i-am-bored.com/bored_link.cfm?link_id=48561

axl spunea...

Dacă ăsta e preţul pe care trebuie să-l plătesc că m-am uitat la Tuailait înseamnă că am scăpat ieftin.