marți, 26 aprilie 2011

Dubla 3 (CCCXXIV) Sweet Sixteen

Ma, am vazut cateva filme bune si nu stiu ce sa zic despre ele inafara de aceasta, desigur. Si mi-am zis ca arata ciudat sa arunc acolo o dubla si sa zic “Asta-i un film bun dupa parerea mea, il recomand” e patetic, o fata de 14 ani poate sa faca asta, nu sa recomande un film bun, sa recomande un film care i-a placut ei si sa scrie sub el “Asta-i un film bun dupa parerea mea, il recomand”.
Sweet Sixteen e un britisesc tare despre un flacau scosian care face mizerii prin cartier cu scopuri oarecum nobile. Bun, il recomand.
Si ca sa para mai mult text, ca o nota fara legatura, ma gandeam la toti aia care zic ca femeile-s curve, toate, fara exceptie, sant multi, nu zice. Si-mi ziceam ca eu am cunoscut intim si chiar am trait in concubinaj cu destule femee dintre care absolut nici una n-a fost curva, ba dinpotriva, toate au fost fete chiar decente si detreaba. Si ma-ntreb, daca toate-s curve cum de dau eu numai peste fete de treaba? Nu fac ceva cum trebuie? Pana mi-am adus aminte de ca eu cred cu tarie in “cine se aseamana se aduna” sau varianta mea “cine se merita se gaseste”, deci toate femeele cu care am interactionat daca au fost curve n-au fost cu mult mai curve decat mine, ceea ce e ok, nu?

Niciun comentariu: