miercuri, 27 aprilie 2011

Nu e doo ca nu e doo

Eu mai beau dincanincand… si pe la al 3-lea pahar ma apuca asa o chestie de-mi vine sa fac ceva, ca am impresia ca stau degeaba, ca trece viata pe langa mine, da-s deja putin abtiguit si nu prea poti sa faci multe in starea aia, de desenat nu se pune problema ca eu am un stil mai perfectionist cand vine vorba de asta, milimetric, si nu iese cand focalizezi greu. Deobicei o partida scurta de sexeanu ma rezolva, da’ nu e intotdeauna la-ndemana, ce sa fac? Nu stiu, despre asta si vorbeam. De cele mai multe ori imi vine sa blogaresc, da-s asa putine bloguri pe care le urmaresc (zombierama, oitzarisme, pitici gratis si ce pune Raiden pe Rezistenta Urbana) ca devine trist destul de repede… si atunci imi zic ca trebuie sa postez eu chestii ca sa salvez blogosfera de chestii creştine, animale haioase, poezie, nou nascuti sau haine vintage, da’ n-am ce, ce dracu sa postez? Uite aici o treaba.Da’ de cele mai multe ori ma resemnez, scot totu’ din priza, umplu paharu si-l scot pe terasa unde o ard ca David Puddy din Seinfeld, uite inca o chestie.Uite si niste chestii din colectia mea de vorbe de duh intitulata “Beat-treaz-mahmur”
Toata lumea zice de hodorogii morti ca le placea bautura si femeia… poate tocmai d-aia. (beat)
Moda anilor ’80 a aparut cu mult inaintea timpului ei, atat de mult incat timpul ei n-ar fi trebuit sa vina niciodata.(treaz)
Femeia-i ca un bibelou de portelan, trebuie sa iei praful de pe ea odata pe saptamana. (mahmur)

Niciun comentariu: