vineri, 22 aprilie 2011

Dubla 3 (CCCXXI) Paul Giamatti special

Oamenii de le Trilulilul au intrat în clubul ăla special, la grămadă cu politicienii şi jurnaliştii, adică-s toţi nişte curve. Va trebui evident să mă reprofilez, e a dooa reprofilare, de la fucking YouTube cu drepturile lor de autor la Trilu cu 500 de mega upload pe lună, unde să mă duc, ă? Şi durează ca dracu procesarea, dacă nu-s vip stau la coada vacii. Pun pariu că nu-mi procesează mie fişierele pentru că le procesează pe-ale celor doi membri vip pe care-i au, şi ăia din greşeală.


Bineînţeles, la dublele-astea cuvântul de ordine e nefericire.

Despre AS a mai vorbit Tuşat aici şi cine-s eu să-i dau cu tifla. Filmul nu-i rău. Nu-mi dau exact seama dacă nefericirea ăluia e genetică sau voită dar îmi place cum îl joacă Giamatti.


Sideways e unul dintre preferatele mele, deşi poate n-ar trebui. Doi inşi se duc să petreacă săptămâna dinaintea nunţii unuia în wine land. La fel, o nefericire aproape inexplicabilă care, combinată cu o superficialitate debordantă dă naştere (auzi la mine, dă naştere şi debordantă, în curând o să folosesc şi alte expresii mai nasoale) unui cuplu reuşit. De Giamatti îmi plăcea dinainte şi nu ştiu ce are Thomas Haden Church ăla da reuşeşte să-mi câştige simpatia. La fel, n-am nici cea mai mică idee cum să fac scrisu de mai sus normal, îl las albastru şi subliniat.




LitW e iar un preferat al meu, nu ştiu să explic exact de ce. Nefericirea ăluia e până la urmă justificată şi filmul e plin de chestii calumea, un absurd foarte fin acolo, un umor aruncat aşa, ca pe câmpie, nişte legături-conexiuni făcute cu cap, şi de ce nu, un joc actoricesc bunicel. Mai e şi gagica aia din The Village de care aproape mă îndrăgostisem când am văzut The Village.



Mulţumită Trilulilul las dublele fără duble până se rezolvă. Adică acum.

Niciun comentariu: