marți, 12 aprilie 2011

O pesa (CLXXXVII) Lectia 3 (3M)

Meat Meal Monday sau Meat Meal Day (varianta fara graniţe) e un concept nou marca Tusat, el constă exact in ce te aştepţi sa conste, o zi in care o arzi pe terasă, bei bere si mananci carne, multa carne, pe care poţi s-o acompaniezi daca vrei cu putina salata sau o leguma pe grătar, day se poate usor transforma in days daca ai o saltea si nu te deranjeaza sa tot cobori la baie. Poate te intrebi cum am ajuns la astfel de masuri extreme in ceea ce priveste chillu si dieta? Simplu, toata lumea stie că vara la Bucuresti e ca un cur, n-o sa intru-n detalii, cine nu stie sa ma creadă pe cuvant, vara la Bucuresti e ca un cur, si folosesc cur aici in sensul nasol al cuvantului, in sensul de neplacut, foarte neplacut, nu in sensul bun de bine, foarte bine. Asa, si trebuie sa-ti faci planuri si sa le executi inainte sa te prinda proasta (vara de Bucuresti) pentru ca daca te prinde ti-o da la letargie si nu-ti mai arde sa iesi din casa ca sa-ti cumperi gratar sau mini-piscina pentru pisi. Si avand in vedere ca am ajuns la concluziile astea, am acizitionat din timp toate cele necesare, inclusiv un preferat d-al meu The Sicilian Grill 2000. Da’ un gratar si o baltoacă nu te salveaza de nebună (vara de Bucuresti) si aici intervine una dintre cele mai bune idei pe care am avut-o vreodata… pabababam… îmi modific programu’, in loc de 9:00-2:00 îl fac 4:00-21:00 sau chiar 3:00-20:00 si asa prind singura bucata decenta dintr-o zi normala de vara la capitala. Si acum sincer, ce poate sa fie mai placut decat sa dai foc la un gratar cand se rupe de ziua sau sa fii putin abtiguit pe la 6 dimineta? Nu stiu. 3M are si o sora mai mica, 2M, Margarita Monday, cand scoti din dotare tequila, blenderu si un bloc mare de gheata. Si inca ceva, eu zic The Grill Experience trebuie sa fie ceva foarte personal, tre’ sa-ti tragi grataru’ langa masa si sa interactionezi cu el in timp ce mananci, mai pui o ciupercuta pe el mai iei o bucatica de carne… Lectia 1 si Lectia 2.

Un comentariu:

axl spunea...

Chestiile care se termină în 2000 nu e doo. Bine, şi alea cu 3000 sună destul de bine.
Catinca cică deabea aşteptăm să ajungem în Bucureşti.