vineri, 15 aprilie 2011

O pesa (CLXXXVIII) şanet-bruten

Mă gândeam ieri cât de solară e Pisi şi-apoi am realizat că imensa majoritate a cercului meu de intimi e fie blondo-şatenă, fie cu ochi verzi sau albaştri, adică eu sunt şaten cu ochi albaştri, Pisi e blondă cu ochi căpruio-verzui, Tuşat parcă e şaten cu ochi nu ştiu exact da nu negri, e clar, şamd. Adică nicio persoană care să aibe o influenţă puternică asupra mea nu e dark, cu adevărat dark, nu vorbesc de ciori, vorbesc de caucazo-arieni, brunet/ă cu ochi negri spre exemplu. Bag mâna-n foc că nu-i vorba de rasism aici, e vorba că am un cerc de intimi foarte restrâns.
Piesa-i la întâmplare, vroiam doar să-mi iau de pe inimă ce-am spus mai sus.


Şi tot cu această ocazie profit să aduc mulţumiri celor care ne-au urat, mai mult în necunoştinţă de cauza, LMA, da, azi facem, dacă calculez eu bine, 3 ani.

P.S.
Coaste, m-a sunat blondo-şatena de Geo azi să-mi zică la mulţi ani. I-am zis să te sune pe tine că e ziua ta.

Niciun comentariu: