sâmbătă, 9 aprilie 2011

Nu e doo ca videoclipurile lu Tusat

Se ia un aparat digital mai vechi care are macro pe video si se lipeste de obiectiv un megalogaster d-ala, cum ii zice, uniclop, berzevea d-aia pe care ti-a luat-o pisi de ziua ta pentru ca habar n-are cine esti tu defapt si te invarti cu el prin sufragerie, bagi dup-aia o pesa si gata.
Glumesc pisi, imi plac chestiile pe care mi le iei de ziua mea, imi demonstreaza ca exist sau ceva. In alte editii Nu e Doo poate o sa mai apara si alte prostii pe care trebuie sa le pastrez pentru ca-s cado, vorba aia.

2 comentarii:

axl spunea...

Ia să vedem noi.

Şi ca un by the way, ţe-am luat de la nemţi o ţâţă de silicon umplută cu lichid. E bouncy şi are tot ce-i trebuie, adică sfârc.

axl spunea...

Da, bravo. Un videoclip plin de dinamism şi culoare.