joi, 21 aprilie 2011

Nu e doo ca expunerea mediatică

P&Z nu se dezminte, apare în presă.


Băieţii de la Pisici şi Zombie au peste 30 de ani. Mă întâlnesc cu ei sus, la motoare. Unul e, celălalt întârzie.

Rep. Salut. Tu eşti?
Axl: Salut. Axl.
Rep. De ce Pisici şi Zombie?
Axl: A fost o toană, cred, adică nimic bătut în cuie.
Rep. Cum scrieţi amândoi?
Axl: Ca Ilf şi Petrov.
Rep. Şi cum vă cheamă de fapt?
Axl: Păi eu sunt Cătălin şi Tuşat e Vlad.
Rep. Aha, deci e Tuşat, cu "Ş".
Axl. Da.

Soseşte şi Vlad, cu 2 covrigi cu sare.
Tuşat: Covrigi?
Rep. Nu, merci. Am înţeles că aţi înfiinţat o asociaţie.
Tuşat: Îmi rezerv dreptul de a nu răspunde la această întrebare.
Axl: (râde) Da, Asociaţia Prietenii de Familie. Tuşat n-are nicio legătură, Asociaţia e înfiinţată de mine şi de prietena mea.
Tuşat: Mie nu prea îmi place să mă bag în chestii din astea legale, şi în plus sună şi a asociaţie de swingeri.
Axl: Dar nu e.
Tuşat: Nu, nu e.
Rep. Axl spune că scrieţi ca Ilf şi Petrov. Tu ce spui?
Tuşat: În primul rând că nu scriem ca Ilf şi Petrov şi în al doilea rând nu prea scriem, adică activitatea principală nu este scrisul.
Rep. Dar care este?
Axl: Păi, mai mult pierdem vremea.
Tuşat: Definitely.
Rep. Da, chiar, nu crezi că englezismele pe care le tot folosiţi sunt parazitare sau e doar o mulare pe cerinţele bloggingului modern?
Tuşat: Da.

---------------------

Fragment din interviul apărut în numărul din aprilie al revistei Mondo Magazin. Are şi poze. La toate punctele de presă.

Un comentariu:

Lari spunea...

E corect ce se scrie! Io-l cunosc pe Axl: e scund, are paru' lung si brunet :)

KEEP IT UP! ;)