luni, 25 aprilie 2011

O pesa (CXCI)

Si un album extraordinar de la Metronomy,The English Riviera pe care-l recomand la mase, bine, nu chiar la mase. Si ca o nota fara legatura, in speranta ca poate o sa umplu spatiu' asta pana jos, acum cateva zile mi-a zis o fata "te cunosc de undeva", i-am zis "nu prea cred", ea a continuat "ba da, sigur te stiu de undeva", am zis "nu prea cred" si asa a ramas. Mi se-ntampla destul de des asta, alta fata (cred) mi-a zis "te stiu de undeva", am zis "e posibil". Alteori doar se uita la mine cu privirea aia "te stiu de undeva" si eu ma uit la ele cu "nu cred" sau cu preferata mea "e posibil da' nu stiu de unde".

3 comentarii:

axl spunea...

La asemenea întâmplare nu poţi răspunde decât "da, te ştiu, eşti din Adjud".

tusat spunea...

Asta n-ar face decat sa lungeasca nenecesar de mult o conversatie care nici nu trebuia sa existe. nu trebuie sa te-ncingi la prea multa vorbarie cu fetele daca nu trebuie sa faci asta neaparat.

axl spunea...

Asta depinde de situaţie. Întradevăr, îmi vine greu să-mi imaginez acum o situaţie de genul în care să vrei să lungeşti o conversaţie nenecesară dar sunt sigur că există şi astfel de chestii. Adică pentru numele lui Dumnezeu, există viermi acvatici albaştri care-şi schimbă sexul după nevoi, trebuie să existe şi-o situaţie de-aia.