sâmbătă, 9 aprilie 2011

Nu e doo ca premoniţia

Telefonul meu e oale şi ulcele de mult timp aşa că am luat unu de la mama, blocat în Orange. L-am decodat azi, am făcut the old switcharoo şi dacă tot îl aveam în mână m-am uitat niţel prin el. Are radio, dacă apeşi pe un buton. Şi cum mă uitam eu la Seinfeld adineauri ce-mi trece prin minte, ia să apăs eu pe butonu ăla poate e o melodie care-mi place la radio. Şi pe când mâna mea se îndrepta spre telefon mintea mea se gândea ce melodie-mi place mie. Nu ştiu de ce m-am gândit la ROA - Ne place. Aia era.

2 comentarii:

tusat spunea...

Poate acuta lipsa de memorie pe care o ai de ceva ani incoa a dus la dezvoltarea acestei abilitati. Ai vr-un pont la pariuri?

tusat spunea...

Defapt m-am informat putin si melodia asta e la radio din 10 in 10 minute, deci...