sâmbătă, 5 februarie 2011

Dubla 3 (CCLXXI) Nothing Personal

Nothing Personal e un film plin de premii şi nominalizări, cu reviewuri bune spre foarte bune, cu recomandări de sus, cu notă mare pe imedebe şi mai e şi cea mai mare balegă văzută de mine pe anul ăsta. Bine, e deabea februar, mai e timp căcălău. Se prea poate să mă înşel şi filmul să fie doar prost şi să exagerez eu din cauză de influenţe, adică zilele astea am citit cevaceva de pe-aici şi stilu ăla de hater a lu flăcău respectiv se prea poate să mă influenţeze şi pe mine la nivel subconştient.
Chear şi-aşa, NP e prea slow, prea ambiguu, prea, vorba lu Tuşat, arţiifarţii sau voit/conştient/intenţionat arţiifarţii, şi puţinul vizual fotografic de-l are nu-l salvează în cartea mea. La final toate se leagă deaorece la categoria director e scris numele unei cucoane.

Niciun comentariu: