marți, 8 februarie 2011

Dubla 3 (CCLXXV) Occident

Mă, Occident e un film romanesc bunicel… in sensul ca are umor si o poveste decenta. Deşi e din 2002 are un aer de film de tranziţie, ceea ce desigur imi intareste convingerile ca inca mai santem in perioada de tranziţie, pentru ca vorba aia, am iesit din ceva anume da’ n-am intrat in nimic definit.
In Occident toate femeile vor sa plece-n occident, pentru ca barbaţii români chiar daca-s mai frumosi decat rivalii lor belgieni sau ceva, n-au bani sa le ia rochiţe… eee, asa era-n tranzitie, o gramada de oameni vroiau sa plece din ţara, acum s-au mai schimbat lucrurile, vor mai puţini da’ sant mai graşi, deci ca masă tot acolo se ajunge. Bunicel spre bun, am râs de cateva ori ha-ha-ha destul de tare, pentru ca s-a trezit pisi speriata din somn si a zis “e prea multa lume-n lift, ne ducem dracu”, cred ca visa ceva.

Niciun comentariu: