marți, 15 februarie 2011

Dubla 3 (CCLXXXI) The Horseman

Si daca tot am luat-o pe cararea asta, hai sa punem si al 3-lea, daca nu chiar al 4-lea film consecutiv la dubla care se axeaza pe violenta si nu da doi bani pe, vorba ta, P.C.
Bine, The Horseman e australian si cred ca-n Australia nu s-a auzit inca de corectitudine politica, cenzura, săpun sau altceva de genul asta. Violenţa, dupa cum stim toti, nu-i ceva iesit din comun la filmele australiene si nici nu trebuie sa cauti prea departe in trecutu’ lor ca sa-ti dai seama de ce se-ntampla aceasta. Eee, si cum fac ei numai filme d-astea, se pare ca au ajuns sa se descurce destul de bine spre remarcabil. The Horseman e unu’ dintre cele mai tari filme cu razbunari pe care l-am vazut vreodata, are un poster tare (nu stiu de ce, imi pare ca aduce a TWD) si nu-n ultimu rand, principalu’, Peter Marshall, face un rol extraordinar, si vorba aia - eu rareori observ ca cineva joaca bine.
Recomand cu aceasta ocazie Chopper care a aparut la Dubla si Once Were Warriors, un neozeelandez foarte bun.

Un comentariu:

axl spunea...

Ce coinci, Romper Stomper tot australian e. Stiu ca am dat jos T e orseman (dupa cum observi nu-mi merge -ul la tastatura si pisi nu ma mai lasa la laptop) tot pentru cover, e calumea, da nu stiu de ce n-am apucat sa-l vad si tot nu stiu de ce l-am sters.