joi, 24 februarie 2011

Dubla 3 (CCXCIII) Funny Games

Ma, eu cred ca Funny Games e unul dintre principalele motive pentru care americanii isi tin arme de foc sub pat, bâte de beizbol dupa uşa si crose de golf in coşul pentru umbrele. F.G. e un film austriac din ‘97 despre o familie de 3 peste care intra un duo de flacai psihopati si ce fac ei 5 pentru vreo 12 ore… e interesant, desi cred ca regizoru e la randu’ lui psihopat, nu prin ce ii pune pe astia doi sa le faca victimelor ci mai mult prin cum alege sa construiasca filmu’… da’ na, e un film austriac…aduce destul de mult cu alea nemţesti si cu totii stim ce parere am eu despre filmele nemtesti. Capu’ familiei e jucat de securistu din The Lives of Others, si nevasta-sa face un rol destul de bun. Daca e sa faci asa o medie, filmu e vazubil, bunicel chiar cateodata, are cateva chestii interesante.
Acum, americanii au vazut si ei acest film, le-a placut si in 2007 au facut un rimeic si cu toti stim ce parere am eu despre rimeicurile americane. Funny Games 07 este exact cum te-ai astepta sa fie fata de Funny Games 97. Dupa cum am mai zis, americanii au luat filmu, au schimbat actorii si au facut exact aceeasi chestie da ceva mai nasoala… in cazu de fata filmele arata aproape identic, aia au exact aceeasi masina, aceeasi barca, acelasi gard si poarta la casa, exact acelasi mobilier in casa, personajele au exact aceleasi replici, multe cadre-s la fel… si cand se intampla aceasta te-ai putea intreba, daca totu e aproape identic, cum reuseste varianta americana sa fie mai proasta?

Niciun comentariu: