vineri, 18 februarie 2011

Dubla 3 (CCLXXXVII) The Troll Hunter

Teoretic, Trolljegeren e o băşină norvegiană. Practic, nu e. De ce? Avem premisele care este, hand-held camera (Blair Witch Project, Cloverfield, Quarantine), buget mic (Blair Witch Project, Cloverfield, Quarantine), night vision (Blair Witch Project, Cloverfield, Quarantine). Şi dacă alea-s flatulenţe logic ar fi să fie şi Trolljegeren da nu e. De ce? Nu ştiu. Or fi norvegienii cu stea în frunte sau au bunul simţ să nu mănânce decât strictul necesar de căcat.
Şmecheria e că mi-a plăcut filmul deşi m-am uitat la el montat să nu-mi placă ca să pot să-i dau peste nas lu Tuşat cu norvegienii lui cu tot.

4 comentarii:

Adina Chițu spunea...

nici eu nu creadeam ca le va iesi atat de bine un mokumetar despre troli, dar parca ironia insulara (aia cu crestinismu) a "bășinit" manțocăria :))

axl spunea...

Nu mai ţin minte despre ce era vorba.

Adina Chițu spunea...

gen vine trolu si te papa pt ca in vinele tale curge sange crestin :P

axl spunea...

Da, da, am citit la tine acolo şi mi-am adus aminte. Acuma, dacă stai să te gândeşti niţel, întrun film care tratează existenţa troll-ilor, nu-mi pare prea exagerat ca aceşti trolli să halească exclusiv creştini.