luni, 21 februarie 2011

Dubla 3 (CCXCI) The Fighter

Nu prea mi-am bătut capul cu The Fighter, adică e un film okeish în sensul că e ok. N-am nici cea mai vagă idee cine e Amy Adams şi de ce a fost nominalizată la nu ştiu ce pentru rolul ăsta şi nici nu vreau să sap în direcţia asta. Marky Mark joacă exact ca balega care este şi dacă nu era frasu nu mă uitam la filmu ăsta. Frasu adică Christian Bale care habar n-aveam că are talent. Asta nu înseamnă c-o să încep să mă uit la filme cu el, decât accidental, desigur.
Încă o chestie, The Fighter se bagă în categoria aia nesuferită a clicilor, adică regizoru care-şi pune actoru în tot ce face, în cazul de faţă David O. Russell îl vâră pe Marky Mark întrun rol care nu-l prinde doar pentru că s-o fi distrat cu el la băute în timp ce făceau I Heart Hukabees sau Three Kings.
Nu ştiu cine spunea că o dată la doi ani apare câte un film de genul ăsta, ori cu boxeori care se antrenează şi în final înving, ori cu antrenori de fotbal american/baseball/ basket/ hokey care preiau o răpciugă de echipă şi-o aduc pe culmile gloriei judeţene, ori cu gimnaste geriatrice care-şi fac cambeacul la olimpiada de la Beijing şi tot aşa, filme care reamintesc consumatorului american de popcorn şi junkfood că pe lume există şi performanţă sportivă şi nu-i bine să stai pe canapea să te-mbuibi ca o vacă ce eşti. Din categoria asta face parte şi The Fighter şi-odată la doi ani merge şi-un film de-ăsta şi sper să nu mai văd aşa ceva decât prin 2013, şi să fie despre gymkata.

Un comentariu:

tusat spunea...

N-am vazut decat un film decent cu antrenori care iau o echipa si-o salveaza sau alte d-astea, Slap Shot cu P.Newman.