luni, 14 februarie 2011

Dubla 3 (CCLXXX) Romper Stomper

Nu, Axl nu s-a lăsat pe tânjală, Axl a văzut filme căcălău dar n-a avut net, şi mai nou Axl vorbeşte despre el însuşi la persoana a treea, de ce, nimeni nu ştie.
Ce-mi place mie la filmele care nu-s americane sau franceze e că pe multe dintre ele le doare în cur de politicaly corectness şi altele, şi nu în sensul hai să facem un film care să nu fie pc, o să fie o nebunie, ci în sensul că nimeni nu se gândeşte că ar fi ceva în neregulă cu pc-ul respectivului film.
Romper Stomper e despre o gaşcă de skin heads care o ard casual, adică vandalizează, fură, se îmbată şi bat ciuciunghezi. Asta până când intervine factorul feminin, ca un clişeu universal, şi mă gândesc că păsăricile întâmplătoare care ajung să dezbine prietenii de-o viaţă nu-s chiar un clişeu, adică they are for real, pentru că de n-ar fi nu s-ar mai povesti. Surprinzător Crowe joacă mulţumitor şi credibil şi, ca să mă implic niţel în povestea filmului, care nu-i aşa rea, i-aş da lui dreptate în final.
Mi-a plăcut coloana, e ridicolă şi-am dat-o jos. Mi-aş dori să prindă moda skin heads, îmi place cum arată.

Niciun comentariu: