vineri, 20 mai 2011

Dubla 3 (CCCXLII) Just Like Willie

Mă întrebam eu de ce ar juca Val Kilmer întrun low B filmat hand held în Irlanda despre un puşti nesuferit care-şi caută fratele urmărit de poliţie pentru o crimă pe care, de data asta, chiar a comis-o. De aia, că JLW e noua minune a lu Guy Ritchie. Şi după ce m-am dumirit m-a lovit altă întrebare. De ce i-ar alege Guy Ritchie pe Val Kilmer şi pe Tony Hawk(!?) să joace în filmul ăsta? Să zicem, Val joacă acceptabil şi de vreo doo ori se înfinge bine, chiar bine de tot în rol. Dar Tony Hawk? Tony Hawk e un skater, pentru numele lui Dumnezeu.

Puştiul joacă acceptabil, hand held-u nu-i chiar atât de deranjant şi povestea e aproape genială. Filmul e fie cel mai bun, fie aproape cel mai prost făcut de Guy (nu-l iert încă pentru ăla cu Madonna, care-i cel mai prost). M-a lăsat oarecum indecis şi de aia cred că o să-l mai văd o dată chiar acum. Dacă stau să mă gândesc, n-am mai revăzut un film imediat după ce s-a terminat de la Lock Stock încoace şi acolo tot Guy Ritchie era implicat.

Niciun comentariu: