vineri, 6 mai 2011

Dubla 3 (CCCXXXIV) The Virgin Spring

Am vazut Baltagu’, pardon The Virgin Spring, un fel de Baltagu suedej mai altfel. Cred ca s-ar putea face un film destul de tare dupa Baltagu’, sau dupa Lostriţa, mda, si dupa Lostriţa s-ar putea face un film destul de tare. The Virgin Spring e un film din 60 de Bergman si eu nu-l haleam pe Bergman in necunostinta de cauza pentru ca nu vazusem nici un film de el, aveam impresia ca-s cam pretentioase. Ăsta nu-i pretentios neaparat da’ e destul de teatral, se misca cam mult feţele si mâinile… da-i ochei per ansamblu, povestea e buna si treaba are loc prin secolu 15 ceea ce nu poate sa fie decat de bine, nu e doo ca secolu 15, decat poate 14 si 16, mai mult 14 si zic asta pentru ca suna bine, defapt habar n-am cum a fost secolu 15 fata de 14 si 16, pun pariu totusi c-o sa-mi spuna Paximo cateva diferente majore “Ba boule, in secolu’ 16 s-a inventat penicilina” sau ceva de genu’ asta, eu o sa verific informatia pe wikipedia si-o sa zic ca ştiam da’ am glumit, Paximo nu stie de gluma.
Ca o nota fara legatura Danuţ electricianu’ zice ca Sony e mai tare decat Samsung, eu l-am contrazis doar pentru ca n-aveam net si ma cam plictiseam, defapt imi cam place sa ma contrazic, “zigurate aveau doar mesopotamienii” – “ete cacat, tot ce-i in trepte e zigurat”, chestii de genu asta.
Io cand mă-mbăt cu whiskey ma simt funky ca Prince, ma caut prin buzunare dupa un microfon in forma de Smith & Wesson, unde-s femeile-mbracate-n margele?…sant mic da’ pot sa tavalesc orice, gen “ hei pisi, lasa vrajeala si treci la aparat”, imi trag pantalonii peste buric si “lasa-te jos ca sindromu’!”… si ca la Prince, nu merge intotdeauna… da’ e destul de cul sa te simti asa, pot sa lovesc orice, aleg insa sa n-o fac.
Cand ma-mbat cu vodka-s mai mult pe japca, te trag de sutien “stai tu ca nu-ti fac nimic”, “nu-i viol, e dragoste, ce-ai, esti proasta?”. Cu vin sau bere ma simt ca un nimic si ma culc.

Niciun comentariu: