luni, 2 mai 2011

Dubla 3 (CCCXXIX) Invasion U.S.A.

In lipsa de filme bune m-am intors la vechile obiceiuri si am comis un clasic, Invasion U.S.A., un film care pentru ca-i din 1985 e cu Chuck Norris si din acelasi motiv e despre conflictu’ URSSUA. In timpu’ razboiului rece toate filmele americane de actiune aveau ca personaje negative niste ruşi, bine, banuiesc ca treaba asta nu se limita doar la filmele de actiune. Abia dupa ce a spart Gorbaciov petrecerea s-au relaxat si americanii si au schimbat omoratu’ ruşilor cu pupatu’ evreilor, cinematografic vorbind, desigur.
In Invasion USA ruşii invadeaza SUA, foarte multi dintre figurantii care joaca forţa rusească invadatoare-s asiatici (in sensu de ciuciunghezi) sau negri ceea ce-i cam ciudat. E si acesti oameni, ruşi sau nu, debarca nestingheriţi pe plajele americane, singura rezistenta pe care o intampina e un cuplu de tineri indragostiti care se-ntampla sa fie p-acolo. Cred ca nu am defapt chef sa scriu despre Invasion USA, clar e ca Chuck Norris se supara si ii omoara pe toti, pe majoritatea cu niste tehnici d-astea de Bugs Bunny. Destul de tare.

Un comentariu:

axl spunea...

Ce chestie, pe mine mă bătea gându să mă uit la Red Dawn.