marți, 24 mai 2011

Dubla 3 (CCCXLV) Hard Eight

Hard Eight e, daca nu ma-nsel, cam primu’ film al lu Paul Thomas Anderson, PTA pe care nu prea stiu cum sa-l iau, ca a facut si chestii calumea da’ si niste nasoleli gen There will be Blood, unu’ dintre cele mai lungi filme evar, are vreo 10 zile, da’ muzica atroce il face sa para de vreo 12. Hard Eight e bun, are ceva…
In alta ordine de idei, m-am apucat sa fac un short de vreo 6-7 minute si mi-am dat seama ca nu-i o treaba chiar asa de usoara pe cat credeam, e chiar destul de greu sa nu faci niste cacaturi pe care le-au facut altii inaintea ta ceva mai bine. M-am gandit sa ma rup pe vodca si s-o ard ca Lynch, da’ Lynch a facut deja asta, fara vodca… si n-am nici draperii rosii sau pitici la dispozitie, ca sa nu mai zic de montaj si editaj, acolo se-mpute treba cu adevarat. Nu pot sa salvez mica productie nici cu niste femee sexoase care sa-si arate nurii pentru ca e un no-budget. E greu, da’ o sa izbavesc.

Un comentariu:

axl spunea...

Şase - 7 minute minute la ce mi-ai spus tu e imens. Statistic interesu scade după 20 de secunde dacă nu e nimic care să-l facă să crească sau măcar să stagneze.
Montaju şi editaju ţi le fac eu, tu fă doar brutu.