marți, 3 mai 2011

Dubla 3 (CCCXXXII) Another Year

Chiar daca Naked nu-i chiar ceaşca mea de ceai, am pus un ochi pe Mike Lengh dupa ce am vazut Happy-Go-Lucky, asa ca mi-am mai luat unu’, Another Year, dupa ce l-am vazut si p-asta mi-am mai luat vreo 5. Another Year e foarte bun din absolut orice punct de vedere.
Ma gandeam asa, dupa ce am vazut Last Resort, cum reusesc unii britişoi (si nu numai) sa faca dezvoltarile astea de personaje intr-un timp atat de scurt? Si dupa ce am vazut Another Year care nu-i neaparat scurt (da’ are destul de multe personaje) m-am prins, conteaza destul de mult si mufa actorului, pentru ca daca mufa aia n-are putina personalitate, ceva caracter, poti sa fii tu Mike Lengh pe steroizi ca tot nu prea ai ce scoate din ea. Sau dracu stie, poate chiar tine numai de indemanarea regizorului, nu stiu.

Niciun comentariu: