sâmbătă, 21 mai 2011

Dubla 3 (CCCXLIII) Antichrist

I got sucked into Lars von Trier, si poate e mai bine asa decat fara voia mea in Golden Globes. A vazut pisi nu stiu unde ca Lars a fost dat afara de la Cannes pentru ca a facut niste comentarii, zic unii, total ne-PC si chiar rasiale, de genu: il inteleg pe Hitler ca om si Israelu’ e o mare durere-n cur… niste lucruri care mie nu mi se par neaparat exagerate. SI pisi care are un mic suflet de nazist avea la 10 minute dup-aia deja doo filme d-ale marelui si controversatului regizor. Ii zic: “pisi, asta-i ala care a facut Dancer in the Dark”, pisi zice: “A”, ca noi vazusem DITD si nu ne daduse pe spate, sau na, ne-a placut da’ nu pentru dramele personajelor si chestii, mai mult pentru ca era atat de frichii incat devenea comic cateodata. Si pisi care nu stiu cum sa zic, e cam ciudata cand vine vorba de filme ciudate, sa vezi ce-a facut, ne-am asezat la film si ei dupa 20 de minute cand ma prinsese si pe mine treaba “i s-a facut frica” si tot punea pauza de pipi, ca hai sa ne mutam dincolo, hai opreste-l si sa ne uitam la ceva mai vesel… si Antichrist e un film d-ala de atmosfera care nu te lasa prea mult sa te relaxezi si eu mai am nevoie de d-astea, da’ acum eram atacat din doo parti, nu puteam sa intru-n lumea aia frichii a lu’ von Trier din cauza disputelor casnice. Da’ pana la urma pisi, care stie destul de bine cum sa alterneze demonicul si angelicul din ea m-a lasat sa vad linistit Anticristu, care fie vorba-ntre noi e destul de tare, destul de tare indid.
A, si dup-aia m-a pus sa i-l povestesc si a zis ca i-a placut si ei.

Niciun comentariu: