duminică, 1 mai 2011

Dubla 3 (CCCXXVII) Stargate

Aseară cum m-a durut stomăcelul din motive ne cunoscute n-am avut chef să merg în vamă să mă destrăbălez. Am stat acasă şi-am văzut Stargate. A fost unul din momentele bă ce-ar merge un sefe spiced up cu bă ce-aş mai vedea un film pe care l-am mai văzut şi mi-a plăcut. Deci Stargate e făcut în 94, ţin minte reclamele de pe Mtv, cu ăia cu capetele lor de metal, calumea, ce să mai. Eu probabil că l-am văzut prin 96, 97, nu mai ţineam minte nimic din el, până aseară. Tot aseară am observat că e cu Kurt Russell. Pe lângă freza cea mai stupidă pe care am văzut-o prin vreun film, Kurt are şi cel mai stupid joc actoricesc din lume, din orice film ever cu vreun buget mai mare de 500 de mii de coco. Şi nu-i singurul care joacă prost.
În plus, nu prea înţeleg de ce o arde androginul de Ra aşa la singular, cu vreo 10 gărzi înarmate şi-o droaie de puberi la bustul gol care-l apără de răuvoitori cu propriul lor trup. Nu numai eu, cam oricine ar avea mijloacele, logistica şi puterea lui de foc ar proceda în mod sigur altfel.
Plot simpluţ şi identic cu alte filme de genul ăsta: cu ajutorul oamenilor buni la suflet ăia care o ard cu topoare din silex îi mătrăşesc pe ăia cu lasere şi zboruri intergalactice.

Ce mi-a plăcut. Au reuşit să combine calumea de tot arta egipteană cu subiectul, egiptenii şi-aşa o ardeau sefeish, dă bine pe ecran. Efexul e parţial bun spre foarte pentru 94, cu părţi foarte nasoale. Moare cel mai urât dintre ăia buni, bine, mor mai mulţi da la ăla se vede cel mai bine, adică restul mor aşa, pe deal, în depărtare, ăsta hidosu moare la doi paşi.
De văzut dacă te loveşte nostalgia sau dacă-ţi place Kurt Russell, deci e un long shot.


Niciun comentariu: