vineri, 27 mai 2011

Dubla 3 (CCCXLV) Tropa de Elite 2

Tropa de Elite e destul de tare, d-aia m-am si bucurat cand am vazut c-au facut brajileii si Tropa de Elite 2. Tropa de Elite 2 e destul de tare. In alta ordine de idei, in ultimu’ timp am o gramada de copii pe cap (printr-o gramada se intelege unu singur deobicei), lucru care mi-a dat un tic verbal “ba, daca ma mai bati la cap te trimit la ma-ta”, majoritatea nu ma mai bat la cap dupa ce le zic asta, lucru care desigur te pune putin pe ganduri, de ce nu vrea la ma-sa, nu e aia cea mai sfanta dintre legaturi? Deocamdata pot sa tin ticu sub control desi de cateva ori era sa-mi scape, vezi bine, cand ma batea pisi la cap.
Si am dat peste ceva destul de tare care se numeste Ugly Americans, unde-si baga coada si unu dintre aia de la Simpsons.


Niciun comentariu: