miercuri, 19 ianuarie 2011

Dubla 3 (CCLXI) The Kids are All Right

I got sucked into Golden Globes fără participarea mea directă, adică Pisi vorbea ceva cu mine şi eu am zis automat da fără să ascult şi după 5 minute era indignată, ce faci, de ce nu dai jos filmele nominalizate la GG ca să ne uităm la toate, la toate, ai zis că vrei! Întradevăr, spusesem că vreau.
Judecând după descriere şi în alte circumstanţe nu m-aş fi uitat niciodată la TKaAR. Adică avem un cuplu de lesbience căsătorite cu doi copii făcuţi din labă, pardon, donare de spermă, care copii hotărăsc să-şi cunoască donatorul, toate astea sub denumirea generică de comedie americană. Cine dracu s-ar uita la asta? Nimeni.
Filmul e neaşteptat de decent şi bun. Nu se termină cum anticipam şi asta-i tot timpul un plus. Începe să-mi placă din ce în ce mai mult cuplul Mark Ruffalo - Julianne Moore, despre care Pisi zice că ar putea foarte bine să fie de origine irlandeză şi eu, suspect de des în ultima vreme, sunt de acord cu ce zice Pisi.
A, filmul are şi o neagră bună de tot, da bună de tot, şi nişte glumiţe acceptabile. Bun.

5 comentarii:

tusat spunea...

Cand am ajuns pe la scena asta i-am zis lu' pisi: Il opresc pisi? Ca stim amandoi care-i treaba cu filmu asta si e si cam plicti si pretentios. Pisi a zis da si n-a fost surprinsa cand l-am oprit si respectiv sters, deci se pare ca femeile asculta deobicei. Si mie-mi place Ruffalo... si ţâţele lu neagra desigur, extraordinare.

axl spunea...

Trebuia să-l vezi până la capăt, adică n-ai pierdut multe da e până la urmă un film cel puţin plăcut.

tusat spunea...

Bine, daca stau sa ma gandesc acum, nu mai stiu ce ne-a deraqnjat asa de tare la el de l-am oprit, cre' ce stilu ala boem si rebel in care-o ard aia, si am stiut de la-nceput ca Ruffalo o s-o arda pe roscata. Cum se termina?

axl spunea...

Ruffalo o arde pe roşcată, blonda află, se ceartă, lu Ruffalo începe să-i placă viaţa de familie, vrea şi el, blonda îl potoleşte cu un discurs destul de calumea, Ruffalo părăseşte peisaju şi alea rămân împreună cu copiii.

tusat spunea...

Poate asa-i mai bine, adica tu ce ai alege intre neagra aia si o roscata poponesa cu doi copii?