vineri, 3 iunie 2011

Dubla 3 (CCCL) Nobody Knows (Dare mo shiranai)

Nobody Knows e un japonez destul de tare care imi aduce aminte in masura egala si de Kynodontas si de Lord of the Flies. Bun
In alta ordine de idei, am visat ca mi-am razbunat propria moarte. Se face ca eu eram doi oameni, prieteni buni, si daca nu ti se pare destul de frichi, imagineaza-ti cum e sa vezi prin 4 ochi, e destul de frichi. Si eu doi eram ospatari la un mare restaurant desi nu-i sigur ca munceam acolo, e posibil sa fi fost acolo ca sa spionez sau ca sa-mi inlesnesc o treaba. Si la un moment dat, sefu de sala ne-a dat la toti cate un calasnicov si ne-a pus sa atacam o forta invadatoare. Si eu doi avansam destul de tactic, ii acopeream pe colegi, chestii d-astea. Asa, si prind eu un punct inalt de unde vad mai tot campu’ de batalie, si ospatarii mei ataca eroic smecheria, si-s multi, foarte multi. Da’ la unmomentdat unu’ dintre aia rai se infiltreaza printre ai mei, singur, nimeni nu-l opreste, nu trag in el ca sa nu-mi ciuruiesc camarazii, e chitit pe mine, mine ala de sus, celalant e pe camp. Si vine pana destul de aproape si-mi trage vreo 3 gloante direct in fata, moment in care l-am injurat, da’ cu gura lu celalant eu care deja ma-ndreptam spre locu crimei ca sa reglez conturile, ceea ce am si facut, l-am ciuruit destul de rau, lucru de care a apucat sa se bucure putin si eu’ ala muribund. Si dup-aia m-am trezit, se pare deci ca e de ajuns sa moara doar un tu ca sa te trezesti.

Niciun comentariu: