sâmbătă, 11 iunie 2011

Ghost (CCCLIV)

Da, am revăzut Ghost. Ghost nu e chiar atât de gay pe cât îmi aduceam eu aminte, Ghost e chiar un film bun dacă treci peste Patrick Swayze şi multiplele lui talente actoriceşti. Încă nu-s decis dacă se pronunţă Sueizi sau Jvaiţi dar definitely ar trebui să se pronunţe Scheiße.
În altă ordine de idei aznoapte a ploat de-a rupt. Transexualucioarătravestiturâtîndraci de pe strada mea a corupt o cioară mai mică, acuma şi ăla se îmbracă în femee şi se fâţâie pe-acolo. Catinca, care le ştie pe toate, zice că-i congenital sau ceva, sora lu transexualu e lesbi butch şi o scoate pe partenera ei de viaţă la produs. Pe mine mă cam sperie gândul că în Mangalia există oameni care ar apela la curva aia de transexualcioarătravestiturâtîndraci dar îmi închipui că-s toţi turci sau ceva.

Un comentariu:

tusat spunea...

Sa zici ca Ghost nu-i chiar gay e ca si cum ai zice ca Elton John desi e maritat cu un barbat e destul de hetero.